Świeży start pod nową marką: Ila Shop zmienia się w Maffati
Rebranding Ila Shop w Maffati może stanowić zaskoczenie dla wielu klientek, zwłaszcza że stary butik cieszył się bardzo dużą popularnością. Zmiana nazwy jest jednak starannie przemyślaną decyzją strategiczną, która otwiera nowe perspektywy dla rozwoju sklepu. Nowa marka Maffati umożliwia odświeżenie wizerunku butiku, a także przyciągnięcie nowych klientek. Jest także furtką do tego, by elastycznie reagować na zmienność branży fashion, co dla miłośniczek mody może oznaczać tylko jedno – nowy, niezwykle modny asortyment.
Rebranding Ila Shop w Maffati – jeszcze lepszy butik
Przekształcenie Ila Shop w Maffati stanowi odzwierciedlenie zapotrzebowania klientek na nowe kolekcje, w których odzież wyróżnia się doskonałą jakością, dopasowaniem do najgorętszych trendów, a także oryginalnym designem. Dzięki utworzeniu zupełnie nowej, świeżej marki, Ilona Nowak – założycielka Maffati, a jednocześnie twarz butiku – może razem ze swoim zespołem rozwinąć skrzydła i budować wizerunek sklepu w oparciu o nową wizję, lepiej dopasowaną do aktualnej sytuacji w branży fashion i wymagań nowoczesnych klientek.
Ila Shop przekształca się w Maffati i otwiera się na nowe możliwości
– Zmiana Ila Shop w Maffati umożliwia nowy początek również od strony technologicznej – mówi Gabriel Besta, CEO w agencji marketingowej Medializer, z którą współpracuje Maffati. – To świetna okazja, by zdecydować się na stworzenie dedykowanego sklepu internetowego, oferującego nowe funkcjonalności i spersonalizowane usprawnienia, takie jak np. integracja z wieloma sprawdzonymi metodami płatności, dzięki którym klientki będą mogły robić zakupy szybciej i wygodniej. Jako agencja zadbaliśmy również o nową, dopracowaną identyfikację wizualną, która wyróżni butik Maffati i zdecydowanie zwiększy rozpoznawalność marki na rynku.