W agencji Medializer powstaje zespół do spraw Influencer Marketingu. Na czele Aleksandra Padyk
Nowy zespół – nowe szanse
Stworzenie zespołu do spraw Influencer Marketingu jest naturalnym krokiem w rozwoju agencji Medializer. W poszukiwaniu najkorzystniejszych rozwiązań dla klientów biznesowych nie można ignorować ogromnego potencjału, jaki tkwi w rynku influencerskim. Stworzenie zespołu, który będzie się zajmował tą częścią działań marketingowych sprawi, że kampanie butików i sklepów odzieżowych będą przynosiły jeszcze lepsze efekty i trafią do jeszcze większego grona zainteresowanych.
Właściwy człowiek na właściwym miejscu
Aleksandra Padyk jako Senior Influencer Marketing Manager zajmie się kompleksowym przygotowaniem kampanii. Począwszy od dokładnej analizy potrzeb i oferty klienta, poprzez wybór odpowiedniego influencera, aż po negocjacje i ostateczne sfinalizowanie skutecznej współpracy i monitorowanie jej efektów. Dzięki 6-letniemu doświadczeniu w tej branży, setkom zrealizowanych kampanii oraz współpracy z takimi twórcami jak Andziaks, Agnieszka Grzelak czy Luka, bez trudu poradzi sobie nawet z najtrudniejszymi wyzwaniami branży odzieżowej. Warto śledzić jej poczynania w agencji Medializer, będzie ciekawie!
Pasja to podstawa sukcesu
Aleksandra Padyk mówi o sobie, że jest prawdziwą pasjonatką influencer marketingu i dlatego czuje podekscytowanie na myśl o nowych wyzwaniach w branży fashion. Znajomość branży i cała jej ekspercka wiedza pozwolą na stworzenie optymalnych rozwiązań dla wielu różnorodnych reklamodawców. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty pracy nowego zespołu i ciekawe kampanie, które zapewne pojawią się już wkrótce.